Kata Laluan My Sejahtera Saya

Cool Kata Laluan My Sejahtera Saya Ideas. Anda boleh login mysejahtera menggunakan kata laluan baharu anda melalui emel berikut adalah panduan reset password mysejahtera melalui buka aplikasi mysejahtera klik. Buka app mysejahtera klik forgot kata laluandi pilihan bawah screen akan terdapat dua (2) pilihan bagi reset kata laluan mysejahtera melalui default, screen akan paparkan cara.

Belum Terima Tarikh Menerima Vaksin Di Aplikasi MySejahtera? Ini
Belum Terima Tarikh Menerima Vaksin Di Aplikasi MySejahtera? Ini from amanz.my

Anda mungkin perlu log masuk. Sila akses portal rasmi mysejahtera login. Sekiranya anda ingin menukar kata laluan, berikut adalah caranya.

Anda Mungkin Perlu Log Masuk.


F saya telah disahkan positif covid 19 positif dan sedang menunggu untuk dihubungi oleh kkm; Cara reset kata laluan mysejahtera melalui sms buka aplikasi mysejahtera klik forgot password di ruangan mobile. Sila akses portal rasmi mysejahtera login.

Saya Terlupa Kata Laluan Mysejahtera Saya.


Sila klik pautan di bawah. Menukar kata laluan anda buka akaun google anda. Klik pada lupa kata laluan 3.

Jadi, Disini Saya Akan Tunjukka.


Masukkan mysejahtera id anda sama ada email atau nombor. Buka aplikasi mysejahtera klik forgot password di bahagian bawah skrin akan ada dua (2) pilihan. Di sini anda harus masukkan kata laluan baru dan mengesahkannya dan klik pada butang tukar kata laluan.

Buka Aplikasi Mysejahtera Anda Pergi Ke Menu Profil Klik Pada Garis Tiga Dan Pilih Change My Password.


Itulah senarai cara reset kata laluan. Tetapkan kata laluan tekan butang sahkan pendaftaran mysejahtera anda telah berjaya anda akan menerima mesej “terima kasih! Buka app mysejahtera klik forgot kata laluandi pilihan bawah screen akan terdapat dua (2) pilihan bagi reset kata laluan mysejahtera melalui default, screen akan paparkan cara.

Lebih Mudah Dan Senang Untuk Check In.


Apakah yang perlu saya lakukan? Hai semua.bagi anda yang menghadapi masalah terlupa katalaluan (password) mysejahtera , anda boleh membuat forgot password. Untuk maklumat atau pertanyaan tentang lupa kata laluan mysejahtera anda boleh mendapatkan bantuan melalui fungsi “mysejahtera helpdesk” dalam aplikasi mysejahtera.

Belum ada Komentar untuk "Kata Laluan My Sejahtera Saya"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel